18.3.10

Takapakkia taas

Nyt ei oo kivaa.. Paino on taas noussu. Kävin äsken ainakin viis kertaa vaa'alla varmistukseksi ja kyllä.. se näytti 49,9 (aamupaino)...... En syönyt eilen muuta ku kouluruoan ja iltapäivällä vähän tomaattikeittoa. Join kyllä tosi paljon vettä ja illalla monta kuppia teetä.

Oon ollu jokaisesta askeleesta iloinen mitä oon saanu käveltyä nyt sen jälkeen, ku päätin alkaa tähän elämäntaparemonttiin ja laihduttamaan. Koulussakin oon käyny nyt joka päivä ja sinne pitää bussiasemalta kävellä aina puolitoista kilsaa ja koulun päätteeksi tietysti sama. Lisäksi vielä hölkkäsin eilen puoli tuntia ja nostelin käsipainojakin vartin. Oon pitäny noita MULLE jo hyvänä saavutuksena kaiken sen löysäilyn (makaamisen ja syömisen) jälkeen.

Ilmeisesti sitten syön edelleen liikaa.

Unohdin kaikenlisäksi varata ajan sinne kehoanalyysiin, enkä saa nytkään itseäni tarttumaan puhelimeen, että soittasin.. Huoh. Ja skippasin koulun tänään. Nyt kuitenki hyvällä syyllä. Siellä oo mitään tänään.. Ryhmä jaettiin eilen puoliksi ja toinen puoli (se missä mä en oo) menee tänään tekeen yhtä juttua ja ne loput luokkaan jäävät vaan luultavasti istuu siellä ja dataa fbookissa. Mä voin tehdä sitä kotonakin.

Ajattelin, että vois alkaa kirjaamaan tänne aina päivän päätteeksi syödyt kalorit. Oonhan kuitenki tota kalorilaskuria käyttäny jo viime kesästä asti, aina välillä enemmän ja välillä vähemmän. Oon yrittäny pysytellä siinä max. 1000 kcal per päivä. Jotku voi nyt sanoa, että ei niitä kannata laskea, mut siitä on tullu mulle vuoden aikana niin tapa, että en osaa olla enää laskematta.

Niin tosiaan otin kuvat silloin (turvonneessa) lähtötilanteessa, niin voisin laittaa vertailukuvat tänne esille, KUN saan painon pudotettua 45 kiloon. Siinä mulle siis semmonen eka suurempi tavoite. Kuten tuolla kommenteissa sanoin, voi olla että jo tuo 45 kiloa riittää mulle. Oon siihen mennessä saanu ehkä hieman kiinteytymään paikkoja, niin varmasti se viiden kilon pudotus näkyy mussa. I hope so!

Ei kommentteja: